logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶
[ شناسه خبر : ۴۰۶۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

قیمت لباس فرم دانش‌آموزی اعلام شد

قیمت-لباس-فرم-دانش‌آموزی-اعلام-شد
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: لباس فرم دانش‌آموزی امسال کیفیت و قیمت مناسبی دارد، نرخ‌نامه‌ها به صورت بخشنامه به مدارس اعلام شده است.

مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت نرخ‌نامه لباس مدارس تا سال گذشته مستقیم با خود اداره اصناف هماهنگ می‌شد و یک‌سری ناهماهنگی‌ها به‌جود آمد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به تشکیل جلسه با رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و اصناف شهرستان ابهر، افزود: با توجه به درخواست اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر نرخ‌نامه لباس فرم دانش‌آموزی را با تعیین نوع پارچه و قیمت متفاوت ابتدایی متوسطه اول و دوم به ما اعلام کردند و ما نیز به صورت بخشنامه به مدارس اعلام کردیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر با بیان اینکه ۱۵ مورد از تولیدکنندگان پوشاک به مدارس بخشنامه شد، تأکید کرد: تاکنون هیچ شکایتی از طرف اولیاء در این خصوص صورت نگرفته است.

وی با اشاره به نرخ لباس فرم دانش‌آموزی عنوان کرد: مانتو شلوار ابتدایی با مقنعه ۵۵۰ هزار تومان، مانتو شلوار دوره اول متوسطه با مقنعه دخترانه ۷۵۰ هزار تومان، مانتو شلوار دوره دوم متوسطه با مقنعه ۷۵۰ هزار تومان، شلوار پسرانه جین دوره اول و دوم متوسطه ۵۵۰ هزار تومان، پیراهن پسرانه دوره اول و دوم متوسط ۳۰۰ هزار تومان، روپوش و شلوار پسرانه ابتدایی ۴۵۰ هزار تومان، شلوار پسرانه دوره اول و دوم متوسط ۴۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

 مرادی با توضیح اینکه امسال کیفیت و قیمت لباس فرم دانش‌آموزی خیلی بوده است، متذکر شد: پوشیدن لباس فرم بر ایجاد نظم و یک‌رنگی ظاهری دانش‌آموزان را در مدرسه به همراه دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر